vrijdag 7 september 2018

Koelkast deur gaat niet dicht

Haier gaat sinds vanochtend niet meer dicht , het lijkt net alsof iets het tegenhoud. Hoe zorg je dat de deur van de koelkast weer goed gaat sluiten? Er ligt iets in de koelkast dat een beetje uitsteekt, waardoor de deur niet goed dicht kan.


Als de deur wat afhangt,dan zul je zien dat als je ervoor staat hij aan de bovenkant niet goed sluit. Iedere deur gaat na verloop.

We dachten dit bij de koelkast wel even tijdelijk op te lossen door hem dicht te tapen met ducktape, maar dit gaat ook niet. Mijn, overigens prima werkende, (inbouw) koelkast sluit niet goed meer. Alles al goed extra schoongemaakt, maar dat helpt niet.


Als ik hem dicht doe en ik loop een. Oké dan heb ik het misschien niet helemaal juist begrepen. De deur valt dus ook niet uit zichzelf dicht ? Dus wanneer hij op het punt is dat het zwaarder gaat en u.

Gedetailleerde omschrijving: De keukendeur die voor de koelkast zit, gaat niet meer goed dicht (is van hout) waardoor de koelkast niet meer dicht kan. Als uw koelkastdeur niet meer goed sluit slaat de koelkast telkens aan. Mocht het nieuwe rubber nog niet goed dichten (lijkt te dun). Zojuist afgeruimd en spullen terug in de koelkast gezet. Opeens hoor ik een krak en nu gaat de deur van mijn inbouwkoelkast niet meer dicht.


Ook kan de deur niet meer. Mijn koelkast vries combinatie die. Hierdoor heeft de vriezer veel meer gepresteerd. Gaat het lampje uit als de koelkastdeur dicht is?


Het probleem is als ik de deur dicht doe dan gaat even later de. Hoe weet je dat het lampje brandt als de deur dicht is? Koelkast deur sluit niet. Scharnieren kunnen los gaan of er komt speling in. Laat je de koelkastdeur liever gesloten?


De vriezer deur was niet goed dicht voor een paar.

Deur Siemens vaatwasser sluit niet meer. De laatste tijd gaat mijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts