vrijdag 19 mei 2017

Sharp magnetron display defect

Buitengewoon design voor hoge verwachtingen van EIZO. Magnetrons tegen lage prijzen. Bestel hier magnetrons online. Bespaar tot wel via kiesproduct.


R-9het display is wel werkend maar de verlichting.

LCD display maakt contact met de printplaat. Welke zekeringen moeten erin en kan ik deze vervangen indien deze defect zijn en zo ja,. R 9magnetron oven werkt niet. Ik heb gisteren de magnetron geopend en kwam toen al meteen een defecte zekering tegen. R-9in het display vallen stipjes weg en is hij niet goed leesbaar meer is dit een elektronische probleem of zitdit echt in het.


Dus display defect , magnetron defect de rest werkt wel. Lampje is vervangen en werkt weer. Info over sharp magnetron display.

Resultaten van zoekmachines! Staat uw onderdeel er niet bij vraag het. Zowel in de winkelstraat als online is Blokker úw huishoudwinkel. Voor 23:bestel morgen in huis.


Met innovatief smalle randen - voor meer display bij weinig ruimte. Vind hier je gaming level. En vind je gaming monitor! Haal vandaag nog die magnetrons in huis.


Het probleem is: dat er geen tekst op display staat de achtergrond verlichting. Huishoudelijke Apparaten. Wanneer ik mijn over voorverwerm dan draait het plateau maar zodra ik er een pizza in leg dan staat. Sharp R8combi- magnetron defect ? Ik heb hier een magnetron van sharp met een uitlezing probleem.


Het display is onduidelijk,de middelste van de display blokjes,zijn veel onduidelijker dan de. Van het ene op het andere moment gebeurt er niets met het voedsel als ik de magnetron aanzet. Dingen waar je blij van wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts