woensdag 16 maart 2016

Appelcake havermout

Vandaag deel ik een recept met jullie. Ik ben nog aan het oefenen op een luchtige cake van havermout :D. Het is ook nog eens glutenvrij. Ik eet nog steeds elke dag havermoutpap en je zou denken dat dat gaat vervelen.


Niets is minder waar en dat komt omdat ik regelmatig.

O hmm, dit lijkt me echt heerlijk! Ik probeer ook altijd heel veel uit met havermout , en af en toe komen daar ook heerlijke baksels uit. Dit lijkt me ook super lekker. Ook zo dol op havermout ? Havermout is zo ontzettend veelzijdig en ook nog lekker gezond. Ik zet havermout recepten voor je op een rijtje.


Een gezond tussendoortje!

Ik zocht een cake van havermout en vond dit recept: Klik hier voor het recept van de blog puur Suzanne. Ik maak het als tussendoortje omdat. Dit havermout ontbijt cake recept met appel heeft al het goeds wat een ontbijt je kan bieden. Bovendien is het super handig én lekker. Deze cake van havermout , banaan en appel smaakt naar appeltaart en is perfect om mee te ontbijten of als tussendoortje.


Met het recept voor havermout appeltaart van Koopmans zet jij zelf een robuuste appeltaart op tafel. Ga voor een stevige bite, bekijk hier het recept! Het hele huis ruikt naar appeltaart. Eenvoudig recept om lekkere, luchtige, gezonde appelcake te maken boordevol smaken, zonder suiker, zonder boter,.


Piet vervangt tarwebloem met havermout ,. Wil je iets lekkers serveren bij de koffie? Of heb je zin in (gezonde) taart als ontbijt? Dan is deze havermout appelcake uit de airfryer een goed idee! Recept havermout ontbijt cake, met noten en fruit.


Want elke dag havermoutpap gaat op een gegeven moment ook zo vervelen. Lekķer ikzelf neem meestal een appel in stukjes wat scheppen havermout kaneel en een stukje citroen uitknijpen min in de micro lekker.

Maak zelf havermout appeltaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts