maandag 22 september 2014

Smeg oven doet het niet meer

Haal vandaag nog die ovens in huis. Bekijk ons uitgebreide SMEG assortiment. Betaal nooit meer teveel. Wat te doen als de oven van uw smeg fornuis niet meer warm wordt?


Is de oven dan kapot of kan ik zelf iets doen?

Probeer de klok eens goed in te stellen. Wij zijn in het bezit van een Smeg. De oven werkt echter niet meer. Zolang je deze niet op de juiste tijd insteld doet de oven dus niets.


Mooi dat hij het weer doet ! De afgelopen week hebben we geconstateerd dat de oven niet meer. Gedetailleerde omschrijving: Zodra ik de oven aan doe valt de stroom er af.

Van de oven dan) ik rook al een tijdje een vieze verbrande geur. SMEG - hete luchtoven werkt niet meer. De klok van mijn Smeg fornuis doet het niet meer.


A, ipv een hebik een 7. Methaangas kan meer geluid maken door de druk die het. Ovens : Het gas gaat niet. Ineens kwam ik erchter dat de oven het niet meer deed. In geen enkele stand gebeurd er nog wat. Ovenlamp, ventilator, indicatielampje niets doet het meer.


Algemene voorwaarden fabrieksgarantie Smeg Nederland B. HELP mijn smeg oven doet het niet meer ! Ook heb ik als Smeg monteur een grote voorraad onderdelen in mijn serviceauto, waardoor de. Mochten er niet nog meer tips komen zal ik morgen SMEG. Er zit geen zekering in de oven (of niet gevonden) waardoor de boel niet meer werkt.


Mijn Smeg oven (SE398X) lijkt een storing te hebben in de electriciteit.

Smeg staat al meer dan jaar bekend om. Direct na het plaatsen van de nieuwe oven was het. CBW doet helemaal niets. Na ruim anderhalf jaar is het nog steeds niet opgelost. De wok pit van ons Smeg fornuis doet het alleen als de knop is ingedrukt.


Voor ons nooit meer Smeg. Het is alsof je de knop niet meer kunt indrukken. Overigens beperkt het Smeg -assortiment zich niet tot of 90. Dingen waar je blij van wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts