donderdag 10 mei 2018

Blond amsterdam body mist

This Pin was discovered by Heather Coffman. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. See more ideas about Blond amsterdam , Bath time and Design packaging. Altijd als ik even in de VD ben moet ik even naar de afdeling van het servies van blond.


Even snuffelen wat ze er allemaal hebben en kijken wat ik nog een x zou willen hebben. In de zomer ben ik dol op body mists.

Ze zijn lekker verfrissend en ruiken vaak heerlijk! Vandaag heb ik een review voor je van een hele aparte body mist ! Blond Amsterdam ken ik van de leuke schattige bordjes en kommetjes. Kate Murnane 148views. Bekijk de gehele collectie online in onze webshop - Snel verstuurd en veilig verzonden - Gratis verzending vanaf €- A bit of Blond every day!


Oooooh wat hou ik toch van blond Amsterdam ! BLOND AMSTERDAM is a trademark and brand of Blond. Een body mist is een lichte versie van parfum en is erg luchtig.

Deze body mist is eigenlijk een soort parfum op waterbasis. Mix and match your body spray to create your own signature fragrance. Alle lijnen bestaan sowieso uit een body cream, een body wash en een body mist.


En dan zeker de body - mist ! Body butters en lipbalms ik ben er gek op! Een Body mist is een lichte parfum die je over je lichaam kunt sprayen. Unparalleled fragrance integrity. Sustainable, hand poured in the USA.


De geur van deze body mist van Blond ruikt erg fris naar citrusvruchten. Het pompje doet het goed waardoor het echt een mist is. Lila, het kleurtje van deze winter! Dit beautyproduct is op het moment mega populair! Bodymist is een spray die die je als een lichte parfum op je lichaam kunt sprayen.


Rituals Cosmetics, Amsterdam , Netherlands. Van alle geurtjes heb je weer andere dingen zoals body mist , scrub boost, hand creme, en bath therapy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts