donderdag 21 juli 2016

Babycook tweedehands

Bespaar tot wel via kiesproduct. Babycook Solo met rijstkoker en het geweldige Babycook boek. Toestel is vaak gebruikt, maar doet het nog uitstekend. Koop of Verkoop babycook op Marktplaats.


Bereid eenvoudig en snel verschillende maaltijden tegelijkertij waarbij alle voedingswaarden.

Een nieuwe babycook kan best wel duur zijn. Ik las op internet dat de basis uitvoering tegenwoordig 1euro kost en de uitgebreide versie al 150! Vind babycook op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel.


Ook kan er tegelijkertijd met het ene deel gestoomd worden en met het andere. Met functies: stoomkoken, pureren, ontdooien en verwarmen. Super lekker stoomkoken voor je kindje en niet te vergelijken met eten uit een potje.

Betaal nooit meer teveel. Info over babycook kopen. Resultaten van zoekmachines! Uniek aanbod ( tweedehands ) boeken. Dansk, Deutsch, English, Espanôl, Français, Italiano, Nederlands, Norsk.


De stoomkoker-mixer kan daarnaast ook verwarmen en ontdooien! Om een bod te kunnen plaatsen moet u zicht eerst registreren op ZoekertjesNet. Indien u reeds geregistreerd bent op ZoekertjesNet.


Ook van mij bedankt voor de tip! Ik heb een tweedehands babycook van iemand overgekocht, is ook nog een halfjaartje in garantie. Er is niets aan, buiten enkele. BEABA VEILLEUSE LUTIN POUDRE ROSE.


Koopjeskrant zoekertjes in de rubriek kidscorner, flessenverwarmers en sterilisators. Ontdek hier het volledige aanbod aan tweedehands artikelen of plaats zelf een. Ook kleine hoeveelheden worden goed gepureerd.


Wie heeft hier de babycook , en wat vind je ervan?

Ik wil er graag aanschaffen omdat mijn dochter nu begint met de eerste hapjes en ik het graag zelf wil bereiden. Bekijk het ruime aanbod Baby-artikelen bij Fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts