vrijdag 25 december 2015

Spinazie gember smoothie

De gember in dit groene smoothie recept maakt van de. Je wijkt af van het aantal personen waarvoor dit recept ontwikkeld is. Hij is mega lekker, gezond.


Met deze lekkere spinazie smoothie recepten kun je spinazie gaan toevoegen aan je voedingspatroon! Ik ben dol op deze spinazie gember smoothie.

Mijn favo green monster zorgt vast en zeker ook bij jou voor een heuse kick start van je dag. Het klinkt niet als een gebruikelijke combinatie: peer met spinazie en gember. Toch is dit zeker de moeite waard om te proberen.


Vooral de gember geeft het drankje. Frisse komkommer smoothie gemaakt van een aantal gezonde ingrediënten. Komkommer, spinazie , appel, gember en een heleboel andere goodies.


Bekijk deze overheerlijke recepten (x10).

We maken hem van spinazie , sinaasappels, gember en banaan. Ik houd er van om er lekker veel gember in te doen, daar wordt de smoothie pittig van. Deze wortel sinaasappel gember smoothie heeft niet de standaard groene smoothie kleur.


Wel valt hij onder de categorie groene smoothies door de wortel. Elstar) appels – 1cm gember – ½ limoen. Voor glazen uit de blender: – 50gr spinazie. Zet het apparaat aan en blend tot een smoothie. Voor mijn verjaardag kreeg ik van Marger een blender en sindsdien maak ik veel smoothies ! Natuurlijke sappen en smoothies zijn een geweldige manier om verschillende.


Deze producten bevatten veel vitamine. Smoothie expert The Green Creator deelde groene smoothies. Lekker als ontbijt of pre workout smoothie.


Een groene smoothie in de morgen, is hopelijk een droge dag zonder zorgen. Want vanmiddag vieren we feest, in de tuin van het huis waar ik ben opgegroei en onlangs. Deze grapefruit smoothie wordt gemaakt met spinazie en gember en is een verfrissende, energievolle manier om de dag te beginnen.


Voeg daarom spinazie , rucola of andere groente groenten toe.

Maar hoe maak je je smoothie verder perfect en gezond? Hoe moet je de smoothie spinazie bereiden? Deze groene smoothie met spinazie en boerenkool geeft je een extra boost energie dankzij de toevoeging van pindakaas en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts